Lika som bär :D

Ja tillbaka till ett av mina tidigare inlägg om hur jag och syrran alltid hade exakt lika kläder :D

Här är bilderna..men Inlägget kan du läsa här!





Men nu kommer fortsättningen ...

Min mamma och pappa hade varit på en syskonträff i Drängsmark i Lörd och fick hem två Dvd-filmer de hade gjort i ordning från filmer när vi var små, år efter år :) .. OJ så kul att se !!! Har inte sett mig själv på video när man var så liten. Men tror ni inte att man redan direkt kunde se att det inte "bara" var ett syskonmode, utan även PARmode :D kolla in mamma och pappa här en julafton !!!







Har dessutom hittat mera kort när min bror kom och man trodde att detta skulle brytas. Men icket. Det blev samma kläder för alla men nu bara olika färger på tröjorna. Men trycken på allt var likadana :D  (ska försöka scanna in några får ni se)

Är det verkligen bara vi som hade det så här ????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaaaa

2009-01-18 @ 20:51:42
Postat av: Anonym

hihi .... snyggt ;) Vilken grej att ha lika kläder liXom ... man kanske skulle börja med det ;)



2009-01-18 @ 21:25:00
Postat av: Eva-Lena

Haha, vilka kläder och alla har samma. Rätt charmigt :)

Kram

2009-01-19 @ 05:52:43
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Lian

Märkligt, bara massa märkligt.... :-D



Nej, vi hade det inte så. Ingen hade likadana kläder som någon annan. Det räckte väl med trängseln. :-)

2009-01-19 @ 13:06:10
Postat av: Milla S

SÅ ROLIGT!!!!

2009-01-19 @ 13:33:23
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Hellan

:) ..ja visst är det rätt charmigt :D eller kanske inte ;)



Ja just ja Lian. Ni hade det ju lite trångt ja, du borde ju LÄTT fixa en vecka i husvagn ;)



2009-01-19 @ 17:55:09
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Amanda

Waow, vad gulligt med matchande kläder!

Så har jag aldrig haft det ;p

2009-01-19 @ 18:40:15
URL: http://iomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0