På benen och gastro imorrn

Är då på benen och det känns skönt !!! även om jag långt ifrån återfått all kraft och ork, samt att tarmen fortfarande är inflammerad, så har min hjärna blivit rastlös och det är ju ett gott tecken :) Var förbi på jobbet igår en liten stund bara för att få träffa alla och prata lite... såå kul och verkligen behövligt när det blev detta bakslag mitt i mitt lyckorus. Måste ju dock ta det väldigt lugnt ett tag framöver. Pulvret jag måste äta innan maten har verkligen hjälpt, så de har nog rätt i att jag måste äta det hädanefter. Gastroskopin är imorrn så det blir att hålla tummarna att det går bra !!! Sen hoppas jag att det vänder och kan bli så där bra (som jag hann vara ett tag) igen :)

Kram på er!
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0