Lägesrapport.

Eftersom jag inte fått i mig näring på väldigt länge (även om jag ätit så har inte tarmen tagit upp den) Så var jag uttorkad och hade en enorm näringsbrist. Jag fick i slutet inte behålla någon mat alls utan allt rann bara rakt igenom.
Jag har rasat massor i vikt och raset fortsätter här på sjuhuset. Jag har fått massor av dropp och får nu testa ett pulver jag ska blanda i vatten innan varje måltid.

Blir visst kvar här på medicin ett tag till. Många många prover är tagna och vi kör nu uteslutningsmetoden för att hitta vad det kan bero på. Förstod inte helt men nå med enzymer och fetter från lever,bukspottkörteln genom gallan (som jag redan opererat bort) som nu ev inte funkar.. det utreder vi just nu iaf. Därför har jag fått detta pulver som ska ersätta den funktionen. Eftersom den gett resultat så kommer jag att måsta äta denna pulverblandning resten av livet.

Om jag förstod ena läkaren så kunde det bero på  att jag haft detta jämt... eller att det legat latenet... eller att jag ätit medicinen mot parasitsvampen så länge så nu är hela t-floran nästan utplånad. Tarmarna behöver en viss sån flora kvar och finns inte den kan det lätt bildas andra bakterier. (men kan ha missuppfattat) Jag var då rejält uttorkad men har fått några droppåsar nu få se. Gastroakopin som skulle göras i slutet på denna månad för att se vad parasitsvampen förstört kan nu bli rätt snart istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0