cykel, bakning och torsdags-Let's dance

Blev att jag tog cykeln till jobbet idag oxå. Motvind dit men funkade bra hem idag oxå :)

Sen bakade jag och melvin lite

 
  
Melvin var duktig och mätte upp ingredienserna ...


och vispade ihop smeten själv till kladdmuffinsarna :)



Var inte det lättaste att stå emot att slicka skålen, men jag får ju inte äta socker nu under behandlingen.
Lär nog inte få det sen heller men det brukar gå väldigt bra, men detta blev faktiskt lite frestande ;)



Blev även några rutor oxå

Sen var det plötsligt fredagsmys... men vänta nu.. det är ju tors... Let's dance var flyttad p.g.a hockeyn som startar imorrn.



Måtte min favvo Anton Hysén vinna !!!! var klart bäst som vanligt :)

Nu ska jag skynda mig isäng. Blir inte att cykla imorrn då jag ska hem och hämta melle och petra för att sen möta upp Olle och Alva på busstation :) Längtar ju så klart efter dom så det blir kul..även om det blir en kortis då hinner man ju krama om dom iaf :) 

Natti natti
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0