Krafttrampen

Lägger ut några av alla bilder från Kraftrampen som de frågade om jag kunde ställa upp och fota. Tvekade lite då jag ju inte är fräsch ännu men det var våran egna klubb BSK som anordnat detta och jag gillar ju allt som är nytt och spännande så jag tackade ja om jag skulle få ta det lugnt. Skulle få skjuts runt banan av eldsjälen Ove som verkligen varit med om det mesta inom skidsporten, nu är han den mest drivande för att få igenom denna cykeltävling på sommaren. Väldigt intressant att höra på hans berättelser under resan runt :) Det var faktiskt jättekul att se hur bra det gick första gången. Var många olika deltagare, allt från elit, motionärer till barn :) Dessutom hade ju vädret blivit till det nästan ultimata så det var riktigt trevligt :)

OBS! De små bilderna går att klicka upp till större bilder!





















Kommentarer
Postat av: Håkan Hjort

Hej Helena!



Kul att se schysst bild på sig själv!

Det är den stora bilden med startnr. 51 på cykeln som jag tänker på :-)



Ha det

/Håkan



ps. Jag jobbar på heltid som fotograf. Ska plåta till sommaren i skellefteå.

2012-06-17 @ 17:16:14
URL: http://www.niac-photo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0