IKEA, Birsta och hotellet


Framme vid IKEA !!! Köpte lite handdukar (Petrolfärgade och ljusrosa), värmeljus så klart ;), några ljushållare till utebordet. En ny kudde och petra köpte ett påslakan.. sen tror jag inte det blev så mycket mera därifrån.  


Sedan drog vi till Birsta-gallerian. Mat på McD. Hade nästan tänkt köpa detta örngott till petra. Väldigt passande ;)

Tog ett tag innan vi hittade hotellet. Jag brukar ha lätt att lokalisera mig om jag varit på stället tidigare. Men i Sundsvall har man ju inte varit alltför många gånger. Därför var det tur att petra satt med telefon och gps-körde mig rätt :)



 Mycket stilirent rum. Melvin tyckte det var riktigt nice ;)

Dock var vi väl ganska säkra på att magnus hade tyckt att toan var i det trångaste laget..haha ;)


I relaxen hittade de var sin massagestol. Jo jag testade oxå och jag lovar att det var riktigt skönt för min kropp som hade rejäl träningsverk efter renoveringen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0