Ikeabyrå, skoterkort,


Det är mycket som händer nu då jag blivit frisk och återfått så mycket enerig. 
Har därför inte hunnit uppdatera bloggen.

Idag har vi varit på badhuset och badat.
Fick en guidad visning av relaxen så nu förstår jag ju att vissa hänger där så mycket ;)

Sen drog mange iväg med barnen för att se matte och willy på Lakkapää.
Igår var de där och såg tobbe trollkarl. Melvin sa att han fick fjärilar i magen då tobbe presenterades :))
så klart fick de autografer och Melvin var nöjd att han fick prata med honom. 

Vad sa han då?  undrade jag.
Att han hade typ bråttom    :D

Sen i afton var det ännu ett kalasfirande för moa.



Fredagsnöjet för magnus. Sätta ihop en stor IKEA byrå som mamma och pappa köpt med sig när de var upp i helgen ;)




En stor byrå som hamnade i sovrummet då vi har lite väl mycket kläder.
Fick tyvärr plocka bort mitt fina skrivbord istället, men det blir nog bra ändå :)
Kul med nya saker. (visar bild sen på resultatet)


Sen har ju Petra tagit skorterkortet oxå !!!! jiihaaaa :))
Blev otroligt nervös då det tog längre tid än de sagt.
Läraren sa att det nog bara tar en halvtimme så jag tänkte att det är ju lugnt att sitta i bilen och vänta.
Så jag åt min sallad, men tiden gick och inga kom ut.
Men när det gått 1,5 timme så dök hon upp med det glada beskedet att hon klarat det :)


smarrig ICA-plockssallad utan bestick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0