Uterummet, bus, hockey och snöstorm

Nu kan man sakta börja ta fram sakerna till uterummet och ställa i ordning där ute...



Del av uterummet




Here we go again... slut i tanken direkt från start.. då är det spännande då man inte vet hur länge den lyst :))



oooh oooh.... spännande spännande ;)


Min far hade alltid buskvarten med oss syskon... vi skrattade så vi skrek.. likadant gör magnus nu med kidsen.
De kittlas..tar sig ifrån... springer iväg.. och går förbi igen.. så han kan ta fast dom och kittlingen börjar om ;)


Magnus och Melle har bus-kvarten


jodå igår hade jag allt på mig mina fina SAIK-lovvika så vi tog vinsten igen :)) Nu gäller det att vi vinner på tors oxå så det blir en riktig final här i ske-å på lördag :)



Imorse var det ju mäkta kul att komma ut och det var lika mycket snö som mitt i vinter...
Så hej mitt vinterland...igen...


Så här såg det ut när jag kom på jobbet...snö snö och bilar som knappt tog sig fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0