Min födelsedag :)

Ja så blev man 38 år igen.. :) har som trott att jag varit det redan så det blev som en bonus att jag faktiskt inte blev äldre utan väntar ett år till innan jag blir 39 :))

På jobbet hade jag halverst tvingat K.H att klä upp sig även på min dag då vi ju alltid brukar klä upp oss så fint på Kennet(h) dagen varje år..vare sig man varit sjuk eller inte.. Inte för att jag trott han skulle göra det så stum av förvåning blev jag när han gled in i skjorta och slips :) Så det var stort!  Blev sen även bjuden på Coop-lunch som var så otrooligt god! 



 
Fick dessa fina blommor av Mange :) även pengar att shoppa för (skulle ju på loppis dagen efter och sen hade jag önskat mig pengar till en ny cykel)
Fick även två koppar och fat av en kompis... älskar ju verkligen dessa zebra koppar. T.o.m kaffet smakar mycket bättre i dom ;)  

Sen dök mamma upp som hade åkt med lillebror ola och hans barn hilda och ella. Fick de att stanna på middag så vi gjorde tackogratängen som är så himla god. Se hur du gör under "recept" här på sidan.. 




Magnus verkar be en bordsbön :)

Sen drog mange och jobbade på Loreen. Hade gärna sett henne jag oxå men tydligen så hade hon inte spelat så många låtar ändå.

Hade iaf en jättefin födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0