Loppis i Piteå och Luleå i Arcushallen

Magnus pappa ringde och frågade om jag ville följa med på loppisrundan även i år, och självklart var jag toksugen på det !!! Så vi var fyra som åkte iväg på denna loppistripp :)

I Piteå hittade jag dessa klipp till datorn:



Ena högtalarsystemet kostade 60kr och det andra 80kr bara. Jag velade några sekunder om vilket jag skulle ta tills jag helt enkelt bestämde mig för båda :) Var många som var och slet i dom så det var tur jag var snabb.

Sen kom vi då till Luleå och gled in på parkeringen vid Arcushallen och möttes av denna kö (som dessutom fortsatte långt efter detta.



men in kom vi... Hittade en massa saker till mig och barnen.

Magnus då... ja jag fick äntligen säga som Zlatan ;) han fick ju mig.. det största fyndet om man kan se på min handstämpel ;) nä men han gillar ju högtalare så han blev himla nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0