Inflyttningsfest !!

Vi var bjudna på inflyttningsfest hos inger och robban i lördags. Dock hade ju mange jobbet i Kalix då så jag åkte dit själv. Fick skjuts av fina maria f från mitt jobb som kom och skjutsade mig till festen.


Maria en kväll då hon INTE körde ;)




Här hade jag min lilla förfest innan... nu har ju läkaren gett mig order att inte äta varken sött, eller med jäst och helst inga kolhydrater. Så jag försöker ju hålla detta så gott jag kan (går faktiskt riktigt bra då jag verkligen inte blir sugen då jag ALDRIG någonsin vill bli så dålig som jag varit igen)
Blev dock en liten putteflaska vitt 8% vin till förfesten som jag hittade i vinhyllan...Sen gick jag på 9,5% vitt vin på festen. Drack dock inte upp hela så jag var riktigt fräsch idag :) 

mange och dom stannade inte där uppe då ena blev sjuk så de körde hem på natten och då kunde han hämta hem mig från festen oxå :) 

Iaf heltrevlig kväll med massor av roliga nya och gamla vänner att surra med :) 

Idag sön har äntligen alla barnen kommit tillbaka igen så ordningen är återställd :)

Nu ska jag skynda mig isäng så jag orkar upp imorgon

God natt /Helena 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0