Hellans 2009 i bilder

Ja ibland undrar man ju varför man bloggar. Ofta tänker jag "lägga ner" skrivandet.
Men det är när man försöker tänka tillbaka på vad riktigt man gjort under året det är 
grymt roligt att kunna gå tillbaka och titta. 
För oj så kul att minnas alla roliga stunder i bilder.

Här kommer en "liten" ;) sammanfattning av vårat år.
Några saker finns inte med, (sånt ni nyss läst om) sen bl a att jag gått på KT och tillslut 
kunnat börja om på mitt kära jobb Optronic igen :)
Samt all vråte kring alla byggnationer har jag helt plötsligt förträngt bort och njuter av det nya ;) 

Men i helhet så är det klart att bröllopet är den stora händelsen för oss alla detta år :) 


                                          God fortsättning på det nya året alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Inger

Vilket härligt collage och vilket härligt år du har haft. Hoppas att 2010 kan toppa och bli ännu bättre. :)

2010-01-06 @ 11:12:39
Postat av: veronica-ifokus

Farfar Eskil var på besök och jag visade honom din blogg...han blev så glad =)

2010-06-11 @ 20:48:42
URL: http://veronica-ifokus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0