Vart tar alla vilda smycken vägen ?

Jag fattar inte hur jag kan tappa bort så himla många smycken. Jag är ju en sån som inte tar av mig det jag gillar och gör jag då det så glömmer jag ofta bort att ta på mig dom igen. Hade fått ett skitsnyggt halsband av Magnus, helt i stil med det jag gillar. Ett tight svart läderband med ett cylinderformat silversmycke med en jättefin text runt. (Undrar om det var Efva Attling eller något liknande)
 

DEN tappade jag bort på jossans yoga i Luleå.
Fick tyvärr aldrig tillbaka den, trots att jag ringde till stället några gånger.

Sen tror ni inte att jag gått och racklat bort mina två favoritringar
(Nej inte vigsel och förlovnings tack och lov :D. Men mina stora silverringar som alla kommenterat. 
Jag brukar ALDRIG ta av mig dessa. Det jag tycker mig minnas är att jag tänkte:
 
"Nu skulle Frida vara nöjd" (min granne som jobbar på Burmans ur och Guld, och blir lite lätt orolig när jag gör ALLT med mina ringar på) 
Så jag har säkert grävt i någon rabatt och då kommit på att jag borde ta av mig dessa,
kanske lagt dom i några byxor och sen är de borta. GAAAaaah... 

Här har ni dock det ursnygga halsbandet (DKNY) jag fick av Mange i morgongåva.
Tufft, svart med bling. Helt i min smak ;) Jag gillar ju som ni vet svart och silver.
Får hoppas detta vilda smycke håller sig kvar lite längre.


Kommentarer
Postat av: Blondinmamman

Snygga!!

Men du då kanske det är dags för ett litet smyckesparty;)

Fylla på i smyckesskrinet litegrann;)

2009-09-22 @ 10:32:28
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0