Ooops I did it again!

Åh jag blir så less.
Här har man gått på sparlåga för att ha råd att leva och betala barnens alla utgifter till skolor och idrotter.
När jag kommer ut från kursen på KT och ska gå till bilen. (som råkat hamna på Bibo-parkeringen då den enda andra gratisparkeringen i närheten var proppad) 
Så ser jag denna färglada låååånga kvittolapp på vindrutan.

Nice! tänkte jag, vilken affär har rea nu?

När jag dock plockat in den så ser jag upp och ner på papperet flera gånger innan jag fattar att DETTA ÄR EN JÄKLA P-BOT !!!!!! åååh jag börjar ju snart vara värre än Carola. Sjukt onödigt.

Är ju bara det att kursen är 3 timmar och P-skivor och (Förmodar att de gjort ett pricktest på däcken) då är 2 timmar. Visste inte ens att det var ett tidsstop på denna affär.

Har dock en dålig dag i kroppen, så jag orkar inte bli mera än... besviken. (lånar in arg-Olle för att visa mitt agg istället ;)

 

Kommentarer
Postat av: Blondinmamman

Nämen fy vad trist..

Hjälper ju inte ens att riva sönder dom heller:(

2009-09-24 @ 09:24:32
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Näe jag vet... suck

Tycker dessutom det var fegt att göra lapparna så snygga så man skulle tro att det var något roligt. :D

2009-09-24 @ 13:21:10
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0