Modellbilder Vannessa Lindgren

Här kommer lite bilder från när jag fotade vackra Vannessa inför en dejt med MIKAs argentur i Stockholm.

Det var lite av en akutfotografering, då det bara var någon dag kvar tills hon skulle åka. Jag gjorde iaf så gott jag kunde trots att detta var något nytt för mig och att tiden var minimal.

För mig var detta även ett test att se hur mycket kroppen verkligen klarar av i detta nuläget, och framförallt vad som händer efteråt.
Kursen jag går på är ju till för att se just detta och verkligen testa på olika yrken för att se om det är dags att lägga sina drömmar på hyllan, se drömmarna krossas totalt.. eller se ett litet hopp i att kanske kanske..men inte så ofta ...

(Klicka för större bilder)







Kommentarer
Postat av: Robban

Hmm, var inte så blygsam och be om ursäkt.

Det här är något du kan, tjejen!

Mycket snyggt.



Ta hand om dig och de dina. :)

2009-09-17 @ 06:53:07
Postat av: Helena L

ööh.. men det äär ju så vet du väl, ibland har man bara tur när man klickar ;)

Tack snälla!

Och detsamma! :)

2009-09-17 @ 08:54:51
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka. Har undrat vad som hänt dig =)

Förstår att sån här tar hårt på kroppen men att det kan vara värt det!



Jag tycker du är som gjort för att fota sånt här!



Take care!

2009-09-17 @ 09:07:13
Postat av: Inger

Så himla fina bilder tjejen, du är SUPERDUKTIG! Tro inget annat! :D

2009-09-17 @ 09:19:30
Postat av: Helena L

Mia - Hej Mia, Jo jag har varit lite off ett tag och då kändes det rätt att inte blogga :)

Precis som du säger så måste man få göra sånt som gör ont ibland för att få lite krydda i livet :)



Men om jag är gjord för sånt här vet ja då inte..haha. Men tack så mycket !! Kram



Inger - Tack söta du! Superduktig är jag då rakt inte, men det är himla kul att du tycker dom blev fina :) Värmer verkligen att höra då jag är så galet osäker. (Ja det vet du ju.. haha)



Vi hörs snart! är snart med på en skön promenix! Kram

2009-09-17 @ 12:17:34
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Matte

Fantastiska kort på en vacker modell!

2009-09-17 @ 13:53:01
Postat av: Malin

Jag kan inte förstå att du är så osäker Hellan.

Jag har då sällan sett så vackra,coola,häftiga,söta,finurliga men framförallt så djupa, som en del bilder du tagit.



You go girl! Krya på dig vännen

2009-09-17 @ 16:12:49
Postat av: Johan

Grymt jobbat Hellan & en jättesöt modell! Härligt! :)

2009-09-17 @ 18:01:11
URL: http://fotografier.se
Postat av: Helena L

Matte - Ja hon är verkligen vacker :)



Malin - Hej tjejen! :)

Vad kul att höra,Tack så jättemycket! :)

Men ja, jag önskar osäkerheten gick att bota fort som attan, tyvärr är det ju inte såå lätt ;)

Kram



Johan - Åh tack, kul att höra från ett sånt proffs! ;)

2009-09-17 @ 21:31:24
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra jobbat Hella Pella :o) Du tar fantastiska bilder, det vet du att jag tycker och det kan INGEN ta ifrån dig. Det är rätt att prioritera att göra något man tycker är roligt när man har så mkt ont som du - annars blir livet så j**** trist!

Stå på dig tjejen, du är kick ass-duktig ;o)

Glad i dig!

Kram

2009-09-18 @ 09:09:23
URL: http://www.reko-stil.com
Postat av: Tomas

Otroligt vacker modell! Är hon inte stor kommer hon att bli det!

2009-09-18 @ 21:37:52
Postat av: MnM

Love it! You rock Helena!

Stor variation på bilderna och jag älskar dem alla.



Börjat undra vart du tagit vägen, blivit en liten drog den här bloggen ;)



2009-09-18 @ 23:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0