I'm back again !!! Röror och Spott

Ja jag har ju hört några "klagomål" att det varit dåligt på uppdateringsfronten hos fröken Leiford nu på ett tag.
Sorry :) Men nu ska jag försöka komma ikapp lite under veckan som kommer. Man måste prioritera när tid och ork inte finnes. Kroppen har inte varit helt tiptop på några dagar så jag har legat i sängen rätt mycket. Men NU känns det som att det börjar ljusna... säger som Gert.. ÄNTLIGEN :)


Har i helgen varit på en supertrevlig middag hos Inger och Robban!
Kändes dock lite halvtufft när de hade så sjukt många olika goda röror som de tillagat till köttet och bakpotatisen. Tog lixom aldrig slut när de ställde in skål...efter skål...efter skål.  
Menar när det är dags för oss att bjuda igen lär det nog bli att svänga förbi en lyxig restaurang för att tigga ihop lite snajsiga röror för att bräcka dom. (för det måste man väl ? vill ju inte verka vilsen i köket direkt ;) 

Vi hade iaf en supertrevlig kväll med sååå många skratt !!!
   

Sen har ju Melvin börjat om sin hockeyträning. Tiderna är ju efter vad som finns men dock kul att vara tillbaka i hallen igen. Det rycker rent i benen, men får allt hålla mig på föräldrabänken för att slippa ligga i sängen i flera veckor som det blev sist när det var match mot Mammorna.

Jag var tvungen att skratta då jag gick med Melvin runt hallen.
Han börjar då TOKSPOTTA! Ja ni vet precis så där som storkillarna gör när de spelar.
Har knappt sett killen spotta men självklart blev han MAN med utrustningen ;)



Kommentarer
Postat av: Mia

hihi, vilken söt man han blev i utrustning =)

2009-09-17 @ 09:11:05
Postat av: Cammen

Alltså man ser på en gång att den här killen kommer bli nått stort inom hockeyn. Han måste vara alla tränares dröm som lär sig så fort alla viktiga hockeyegenskaper! :)



Om du vill öva på någon god maträtt innan du bjuder tillbaka till Inger och Robert så kan familjen P ställa upp som försökskaniner.



Trevlig helg!

2009-09-19 @ 07:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0