hundmedicin, blixtar och dunder

Melvin sa i morse att han nog måste vara hemma från skolan så han då skulle kunna vara med på matchen på kvällen. Han var ju lite hes. Fick förklara att nu funkar det ju inte riktigt så ..haha.

Hade en givande dag på Kt idag och fick en extra kick igen.
Alltid kul att träffas och peppa varandra.

Sen skjutsade jag upp mamma till Apoteket för att köpa medicin till Kasper som varit sjuk i några dagar. De vet inte alls vad som är felet, men veterinären skrev ut smärtstillande så vi får se vad som händer framöver.



Sen följde de med oss till Melvins match mot Sunnanå. Petra hade ju träning hemma så hon kunde tyvärr inte följa med. 

Det blixtrade och dundrade och regnet öste ner. Var länge sen jag såg så svart himmel. (nästan så det var mystiskt vackert med lite rosa inslag i botten) Var dock på gränsen till att det skulle avbrytas.

Maja och Moa satt snällt och hejjade (Inte Majas favoritsysselsättning med fotboll, men det finns ju alltid detta smaskiga fikat ;) Blev två svängar för de snälla flickorna.
 
Melvin spelade jättebra och stod faktiskt halva matchen i mål då målisen blev skadad.
Kändes bra då han ju faktiskt var lite hes.
Sen skjutsade vi mamma till busstationen där färdtjänsten hämtade henne.  

Efter det hem och in med hela högen i duschen.
Nu sover allla fyra barnen och förmodligen även Mange som hjälpt en kompis med byggnationer.

Dags att säga godnatt för mig också känner jag !

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0