Skolycka

Jihooo!!! Vann dessa vinterskor till Melvin på Tradera !!! (Eller vann och vann.. kommer ju att få betala så klart) men SOM Melvin velat ha sådanna!
När jag berättade om vinsten igår var det som han vann en miljon kronor :D
När han kom hem idag efter skolan så var det första han frågade.

"Mamma, har du hämtat in posten?"
"Nej just ja, det har jag glömt"
Melvin skiner upp som en sol, eller som ett barn som väntar på tomten.
"TÄNK om de har kommit"
"Vad?"
"Men skooorna!!!!"

Fick förklara att de inte ens var betalda ännu, och att det ju inte var någon panik att få dom då det ju inte är snö ute ännu. 
Fick då tillbaka en jättesuck och rullande ögon.
NU har jag dock betalat så nu gäller det bara att de passar när de kommer :) håller mina tummar.

Känns iaf väääldigt kul att han verkar dela mammas skointresse och insett spänningen att vänta på traderapaket i postlådan ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

Det ska börjas i tid!

Grattis till vinsten;D

2009-10-21 @ 16:16:40
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-10-22 @ 16:29:10
Postat av: Cammen

En riktig Andersson-sko!! :-) Kommer passa perfekt uppe i Malå!

2009-10-22 @ 16:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0