Pulverdrinkar

Ja så har jag köpt lite pulverdrinkar. Blev Choklad denna gång. Jag behöver komma igång med lite nyttigheter och börjar med att byta ut frukost och lunch så äter man med de andra till middag. Mest bara för att man så lätt hoppar över lunchen annars, så då är det ju betyligt bättre att få i sig iaf något på morgonen.




Frost idag. Har kört Maja och Moa till skolan men fick börja med att skrapa rutorna.
Ska nu ut och gå i solen med min granne Malin och njuta av det vackra höstvädret.


Kommentarer
Postat av: Marre

Men tycker du verkligen att sånt där är gott?

Jag provade men höll på att kräkas!

Ät spenat istället ;)

2009-10-01 @ 14:49:08
Postat av: Helena L

Gott och gott :D Väldigt mycket godare än jordgubbsmaken jag druckigt tidigare (och trott varit den bästa)

Men om man jämför med en riktig milkshake så är det väl inget vidare ;)

2009-10-01 @ 17:22:07
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0