Plötsligt så...

..händer det. Jag har vaknat upp ur bloggcoman och fått lite extraenergi! JIIIIHAAAA !!!!




Har varit på jobbet och har faktiskt klarat av det riktigt bra vilket glädjer mig massor. :)
Snart är det är dags att utöka tiden och se vad det kan göra med kroppen. Det gäller ju att utöka försiktigt. 

Jag har dessutom varit tillbaka lite på Kompetenstorget där jag i onsdags gjorde något väldigt spännande. 
Fick vara med om en "Fejk-jobbintervju" med några väldigt rutinerade kvinnor i en mentorsgrupp.
De är väl vana att hålla i jobbintervjuer och gav tips och råd av deras erfarenheter.
Jag mailade in den annons jag valt, mitt personliga brev, CV och arbetsprover.  
 
Den övriga klassen skulle då sitta och lyssna på mina svar och hur jag skötte mig under intervjun.
-HUUUUH.. vad nervöst det var kvällen innan. 
Jag och en annan tjej hade dessutom tagit på oss detta frivilligt (!!!) Men på något sätt kände jag att man måste ta vara på alla chanser till utveckling man kan få. Väldigt nyttigt iaf. Kvinnorna var dessutom OTROLIGT bra i deras roll, och de hade pluggat in den annons jag valt för att passa mina kunskaper osv. Jag glömde totalt bort den övriga klassen bakom min rygg. (trots att det är det värsta jag vet att ha folk baki ryggen)

Efter jag och den andra tjejen haft våra intervjuer skulle klassen och mentorskvinnorna säga sitt om hur vi skött oss :)


Känner mig mycket starkare nu efter jag klarat av detta :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka Hellan!!! puss

2009-10-29 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0