Kransbindning och Julshopping


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina kransar !!

Synd det är så långt till Götet annars hade jag köpt den av er ;)

2009-11-28 @ 18:38:46
Postat av: Rosalie

Vill ha en!!!!!

Kram på er.

2009-11-28 @ 21:42:14
Postat av: Helena L

Tack tack :) Ja det var rätt skoj att göra dom tillsammans så där faktiskt. Men det var inte lätt och jag lär ha ont i fingrar och händer imorgon... :)

2009-11-28 @ 22:21:11
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Stina L

Otroligt fina ni gjort! =)

2009-11-28 @ 23:26:17
Postat av: Isabelle

Fina kransar och mycket fin blogg =)



Kram

2009-11-29 @ 17:49:23
Postat av: Angela Mella

Hej!

Nu hittade jag din blogg också :)

Skulle ha köpt en krans direkt! Så fina! Får inspiration.... Funderar ska jag ut på granris jakt (ler ser synen av mig och tvillingvagnen imorgon... i skogen) Fast så där enkelt och såååå vackert!!! Kanske blir en S



Vilket vackert hår både du och dottra har, vill ha ha ha massor av långt hår :) (tjockt också)

Fast det är väl lyxproblem att drömma om hihi



Ha en bra kväll!

2009-11-29 @ 21:12:36
Postat av: Helena L

Tack tack Stina och Isabelle :)



Angela Mella -

Vad kul att du hittade hit oxå (och inte bara till Boliden ;)

Ja det känns jättefint att ha en på dörren faktiskt :)



Haha..ja du får ge dig ut på jakt med storvagnen imorgon, ta med dig en pulka till riset :D

Det var faktiskt riktigt kul även om jag hade gruvat mig lite då jag inte gjort det förr :)



Ååh TACK! Ja petra har ju sina vackra lockar :)

Jag har dock velat och velat om jag ska ringa frisören och låta dom "göra vad dom vill" men jag låter kanske håret vara så här ett tag till .. :)



Ha en bra kväll du med!

2009-11-29 @ 21:27:20
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Angela

Nej inte låta dem göra va de vill...

Behåll det vackra håret!

Så snyggt! Vill ha (köpte mig till långt snyggt hår för några år sen... löshår hihi)

Ja det lär bli en runda i skogen :)

Föresten så känns det som att jag börjat hitta bättre i cyberrymden än i verkliga livet hihi

(Brukar köra förbi Luleå... t.e.x)... Such :)



Ha en bra vecka!

Kommer och kikar in här på kvällarna då det är lugnt i huset :)



2009-11-29 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0