Va ä du r



Måste bara berätta den roliga konversationen Moa och Melvin hade i morse vid frukostbordet. Moa satt kvar efter att ha ätit klart och Melvin frågade då:

-Moa, vilket stjärntecken är du?
-Vädur!
-Oxe, svarar Melvin
-Men vad är du ?, undrade han igen
-Vädur !
-men OXE!! Men vad är DUU??? sa han lite irriterat.
-men VÄDUR!
-MEN JAG ÄR OXE SÄGER JAG JU !!!!!! SÄG VAD DU ÄR !!!! 

Vi har då insett att Melvin hört lite fel trots att han hade på hörapparaterna och då trodde att hon sa "Va är du" istället för "Vädur"... :D ... Vi förklarade för Melvin och sen skrattade vi alla fem så vi höll på att falla av stolarna...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoo hooo haha. Det tog ett tag innan jag förstod som vanligt men det var ju hur kul som helst!

Jag skrattar ännu!



Kramsi

2009-05-11 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0