Pigg som en mört !!!

Så har äntligen Melvins nya hörselinlägg kommit till hans förtjusning. De blev BLÅ med en fotboll :) Störtsnygga.
Det gulliga var att han sa igår:

"Mamma, jag hör så bra nu att det känns som att jag har bott i Kina och har nu flyttat till Sverige"
Kan man förklara bättre att man hör mera med dessa inlägg och de höjda inställningara ? :D Ofta är det ju svårt att fråga ett barn ifall de hör. För de hör så klart något...men kanske inte vad och har ju så klart svårt att veta hur mycket det "bör" låta.



 



Tack alla snälla för att ni hållit er kvar på min sida under min återhämtning !!! Är piggare nu och tar mig fram mycket snabbare nu :)





Petra har fotat och fotat med min kamera då hennes är utlånad. 
"Men mamma leeeee då"
"Men maten bränns ju" säger jag med ett tillgjort leende för att allt ska gå fort.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Skönt att höra att du mår bättre. Jag kommer finnas kvar här även om du inte uppdaterar så ofta.

Kram

2009-05-08 @ 06:02:45
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0