Loppisfynd

Ja så har det gått ännu en helg och som vanligt så lyser det orangea skyltar med orden LOPPIS på överallt. (ja okej, jag har väl börjat ladda redan innan jag stigit ur sängen måste jag väl erkänna ;)
Vet inte alls vad det är som gör det så spännande men förmodligen att det känns som "Billigt t.o.m JAG har råd med denna" eller är det ibland bara "Nostalgi" vi känner med saker från uppväxten. Eller är det som jag ofta känner "sista chansen" ... på något sätt "ta den nu eller va utan den för evigt" och då inser man ju så klart att man inte vågar lämna det. Inte har man råd att gå miste om just denna sak.
Speciellt då en velig person som jag så lätt skulle se ALLA plaster i hela huset JUST denna sak skulle ha gjort sig så fruktansvärt bra. Ågren. Då känns det bättre att köpa den för att sen säga till sig själv att "Jag kan ju sälja den sen om det inte blir bra" och sen förtränger man de många lådorna man har i källaren med just sånna saker.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka fina fynd du har gjort!:) I sommar är det jag som ska ränna på loppisar och fynda jag med!

2009-05-27 @ 21:16:39
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Helena L

Ja jag är glad jag hittat dom :) Åhåå..jamen då kanske vi stöter på varandra bland loppisborden ;) Schtaan är ju inte allt för stor.. men du får allt låta bli att köpa det jag vill ha hörru ;)

2009-05-28 @ 00:38:43
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0