Iskallt till Umeå

Usch så otroligt kallt det varit på nätterna när det regnat... har två nätter legat med två täcken och ett överkast över mig och ändå huttrat invärtes... Känns dock skönt att den sista isen i trädgårdsdammen snart smält bort då det regnat så mycket...




Satt och pysslade med placeringskortshållarna hela gårdagen (känns i fingarna)
Sitter just nu och väntar på att min far ska komma hit och vi ska åka til umeå. Han jobbar i vännes och skulle måsta jobba lörd. så jag hänger med för att hämta lite saker jag tänkt köpa via blocket, samt hinna hälsa på hos syrran.

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Oj vilka fina bilder!

Måste förhöra mig om lite tips tror jag:)

Ha d bra så länge:)

2009-05-09 @ 11:27:07
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Inger

Ojoj, så jäkla läckra bilder! Du är så duktig med kameran vännen. :)

2009-05-12 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0