Cykel utan språng, mycket på gång

Jag hade tänkt cykla till KT idag (så jag slipper sy en kil på bröllopsklänningen) men jag var så magiskt trött att jag faktiskt vek tillbaka sätet på parkeringen, satt på mig solbrillorna och somnade ca 10 min innan jag gick in och fortsatte vila i soffan i klassrummet innan alla kom.

Har sen endast hunnit vika tvätt ..som vanligt var det ett helt gäng tvättkorgar, och inte bara en sock att matcha ihop...*suck* .. :D


Blev dock senare på kvällen en cykeltur till stan för att gå strandpromenaden med min vän Inger.  Var verkligen härligt väder så det var jätteskönt.

Är sjukt mycket aktiviteter i veckan så jag hinner kanske inte uppdatera så mycket som jag skulle vilja här på bloggen. Fotbollsträningar varje dag för minst ett barn men oftast två :) . Bara imorgon eftermiddag ska jag till tandläkaren med Melvins tand som fått någon missfärgning, sen direkt till hans föräldramöte om hans hörselläger som är snart där jag ska följa med. Direkt därifrån ska jag hem med honom fort... och på nästa föräldramöte med Petras nya skola som börjar direkt.  Moa (och egentligen Petra) har fotbollsträning. Så jag ska skynda mig isäng nu när jag sett klart Brothers and Sisters så jag pallar med morgondagen.. Någonstans där emellan ska jag ha fixat mat till gänget hoppas jag :) Annars får jag slita av mange hammaren och sätta fast honom vid spisen (där han borde höra hemma.. han är duktig på matlagning ;)  



Tack Malin för rostipsen till bbn !  :)

Här har jag tagit på lite färska blommor (bäst att föreviga dom direkt medans dom är vid liv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också väldigt trött nu.

Fina bilder!



Kram

2009-05-13 @ 14:04:34
Postat av: emma - emmahall.blogg.se -

fina bilder!

2009-05-15 @ 09:47:52
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0