Blocketfynd

Hur ofta har man inte gått igenom Blocket och hittat precis det man vill ha och så står det att det är i Umeå eller något annat ställe långt bort. MEN nu slumpade det ju sig så perfekt att när jag hittat dessa underbara caféstolar (Som det i stort sätt stod Hellan på) och sen två delar till Melvins Ikea-serie Robin (ett klädskåp och en byrå jag sökt så länge) ...så skulle pappa jobba i Vindeln även idag lördag. Han skulle DESSUTOM köra hem med en stor släp (!!!) Gissa om jag blev glad :) Så i morse steg jag upp före ottan och han hämtade upp mig för att åka. (Syrran hade dock varit så snäll att hämta dessa stolar redan igår.. så ibland är ju syrror rätt bra att ha fast dom bor så långt bort ;) 

Vi håller ju på med uterummet på gården och har tänkt köra lite med vitt och blått (om ni tänker porslin osv)  lite shabby chic stil..  När dessa då hade en creamigare färg på ramen blev det ju perfekt mot husets färg !... såååå nöjd :D





Blev sen lite mat med syrran, Hanna och Malin på Steve Galloway's ställe i Saga-gallerian. Buffé med pizzabitar eller salladsbuffé... grymt gott !!
Fick dock en liten oroshurv när jag kom ihåg att syrran bakis blev kidnappad till sin möhippa väckt av just Steve som då drog ut henne på sjuans intervallträning :D  !!!!



Ha en trevlig lördagkväll.. själv ska jag fortsätta se Robinson

Kommentarer
Postat av: Vän

Din tid kommer.........

2009-05-10 @ 10:48:35
Postat av: Helena L

humm... Tur dock att man ska utomlands i två månader nu! Man kommer lagomt hem till bröllopet...



Så iaf jag behöver då inte vara orolig för något bus... pjoooh...

Mange låter sig dock hälsa att ni vet vad som gäller !!! (annars portas ni i baren)!!!!!

2009-05-10 @ 13:31:10
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: En annan vän

hahaha sääääkert du ska. Bra försök :D

2009-05-10 @ 22:08:37
Postat av: Tips



Jag har hittat en jättebra sida där man kan ge bort böcker man själv gjort som present!

Jag gjorde en till min mamma om oss syskon och hon blev jätteglad!!! Det är en rolig grej som hon alltid kommer att ha kvar, väldigt uppskattat!

Kolla på www.solentro.se



Kram kram

2009-05-11 @ 09:37:05
URL: http://www.solentro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0