Bil till bröllopet ?

Har varit klart på föräldramöten nu. Väldigt intressant att se alla föräldrar och barn på den nya skolan. Man märker tydligt att Skellefteå inte är så stort då man såg väldigt många kända ansikten.  Känner mig jätteglad att petra kom in just på Freja-skolan som ju är en idrottskola. Blir hela 8 stycken från Bergsbyn så hon känner sig väldigt peppad och trygg med klassen :) 

Var med Melvin till tandläkaren och det verkar inte bättre än att hans emalj på den tanden helt enkelt inte finns. Dvs att det skyddande vita lagret inte finns utan det gula som finns inne i tanden lyser igenom. Detta kan ha uppkommit pga en skada han fått via mjölktanden, genetiskt, eller att han ätit någon medicin eller varit sjuk under tiden tanden bildades. Men så länge inte tanden kommit ut kan de inte lägga över med plast, så det blir att gnugga extra mycket med tandborsten så han inte får hål just där det inte är skyddat. Han var rätt snabb på att säga att "mamma fotar jämt så jag är van" när hon tog fram röntgenplåtarna och sa hon skulle fota hans mun :D ..haha...


Ja nu har jag försökt knyta ihop det sista som måste bokas och planeras inför bröllopet. Är ju mindre än två månader kvar nu så det börjar stressa ihop sig känner jag. 

Då jag nu börjar inse att en bil att köra inte är det lättaste att få tag på... när man sen skulle vilja ha en cab som man kan cabba upp om det regnar blir det ännu svårare. Så har ni några förslag eller vet av någon som har en bil (samt gärna chafför till den 11/7) så får ni mer än gärna maila eller skriva här i bloggen :)

Alla tips är välkomna !  


Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Jag kan komma och skjutsa er med jettan;)

Nä allvarligt talat, prova kontakta bilklubben i ursviken, där finns det massor med folk som har fina "cabbar". Här har du adressen till sidan där deras mail finns. http://pondcarclub.s/contactus.html. Värt ett försök:)Det är även dom som har den där långa limosinen man kan hyra.

2009-05-13 @ 21:53:21
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena L

Åh tack för tipset malin ! ska kolla upp det här direkt :)

2009-05-13 @ 22:10:31
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Maria L

Hittar ni inget cabbat så kan jag kanske skjutsa er i någon av pappas bilar:)!

2009-05-14 @ 15:06:03
Postat av: Helena L

Åhå.. vad är det för bilar då ? :)

2009-05-14 @ 15:34:29
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0