Vem har världens bästa jobb?

Min läxa till morgondagens träff på kompetenstorget var rätt kul. Enkelt tänkte jag först..men nu har jag funderat av och till i flera dagar utan att kunna välja ....

Vem har väldens bästa jobb (enligt mig)

Då börjar man direkt fundera om detta ska ha något med mina val framöver eller om det bara ska vara en kul grej :) Funderarfia har vaknat som ni förstår. :)  


Prova själva och se.. inte alls så lätt .. eller har ni något självklart val av världens bästa jobb ?? 






 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen!



Än så länge...



(\_/)

(.)

( O )

(")(")

2009-03-30 @ 15:35:10
URL: http://www.islandreefjob.com/
Postat av: Anonym

Det var ingen lätt fråga. Jag kan inte svara på den i alla fall.

Hoppas du kommer på ngt.

Kram

2009-03-30 @ 16:49:33
Postat av: Anonym

Homestyling....

2009-03-30 @ 22:17:34
Postat av: Tony

Världens bästa jobb är där man finner dom allra bästa jobbarkompisarna.

Det spelar egentligen ingen roll vad man har för jobb, bara man har underbara jobbarpolers!

2009-03-30 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0