Melvins hockeymatch mot mammorna

Ja så var det dags att söka igen sin hockeytrunk igen. Dammade av den och hittade bara ena skridskon där och efter en dags letande hittade jag den andra i en låda i källaren :) . Var ju snart 10 år sedan jag slutade spela och sen har jag ju varit så dålig att jag inte kunnat åka. Men nu kände jag att det var dags, och OJ så himla kul det var. Detta kan jag leva på länge och att jag har ont idag gör faktiskt mycket mindre när det var av detta :).
Melvin var iaf väldigt glad att jag kunde vara med och då får man lida lite pin helt enkelt.

Lillkillarna var så duktiga så och det var jättefint väder för en gång skull.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Seer ut som ni hade kul.

2009-03-13 @ 14:19:52
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Helena L

Ja det var det verkligen :)

2009-03-14 @ 09:57:52
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0