Lördag

Ja så var det Lördag. Äntligen sov vi alla ut och det hördes inte steg från övervåningen förrän kl 08.30.  (Nejdå inte steg jag upp då heller, utan jag låg nog till framemot 10.00 tiden ;) Var nog väl behövligt för alla med lite sömn tror jag.

Sen var det dags att åka in på stan för att titta på lite presenter. För nu är det ju Mars och då börjar ju födelsedagarna komma hopade i stora klungor. Petra som ju är så stor bestämde vi oss skulle få välja sin present. Det tog väl ca 15 minuter innan det var bestämt så det känns ju urskönt :) 

Sen gick vi förbi en klunga människor skriker någon på mig... jag vänder mig om och känner genast igen allihopa. Ett gäng killar från Lövånger som var ute med Pontus Möller som fyller 30 år. Han skulle sälja loppisgrejor i en rosa (ursnygg) träningsoverall ;) . Självklart kunde jag inte hålla mig från att köpa en lampa med en gubbe på från stackarn... :D Nog för att de snygga svanarna var oxå på väg att hamna hos Hellan.

 


Sen hör jag någon mera säga hej bakom min rygg.
När jag vänder på mig står ju snyggingarna Inger och Pernilla där som skulle ut och fika.

  

Sen har vi fortsatt att ändra på tavlor och höjden på alla hyllor. Jag jag är tyvärr superpetig på sånt så jag tror alla håller på att bli galna på mig här hemma. En millimeter hit och ... en liten liiiiten bit dit... *Gulp*...
Tar hjälp av olika familjemedlemmar så jag inte retar upp någon totalt  ;)
Är dock SNART klar ...(tror jag).. då ska ni få se tapeten ! 

Ikväll har vi sett Melodifestivalens andra chans. Ni som såg den...Vad säger ni om den då ? :)  

Kommentarer
Postat av: Lian

Åh, vilken snygg 80-tals overall! :-D

Är dom på gång igen eller är det en samlare? :-) Jag hade en liknande i blåa toner.



Melodisfestival? Nä, här har jag har suttit o väntat medan benhåren odlas.



Skönt att höra att du inte satt fast i fondtapeten. :-) Sliip najs.

2009-03-08 @ 00:34:37
Postat av: Eva-Lena

Låter som du haft en bra lördag.

Ha en fortsatt bra helg.

Kram

2009-03-08 @ 07:44:45
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Helena

Andra Chansen var under all kritik -helt fel låtar gick till finalen, tycker jag...

2009-03-08 @ 11:27:54
URL: http://aragornsfru. blogg.se
Postat av: Helena L

Lian - Jag antar att den är från förr men den borde ju helt inne nu ändå :)

Nejdå jag har inte fastnat i tapeten ;)



Eva-Lena - Tack detsamma !!! Kram



Helena - Ja det var galet trisst att Lili och Sussie inte gick vidare.

2009-03-09 @ 08:12:32
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Monica

Det var helt klart rätt låtar som gick vidare eftersom jag hade spelat och nu vann 425.- ;)



Sarah Dawn Finer tycker jag har en bra låt men Carolines låt hör inte till mina favoriter.

2009-03-11 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0