Stay focus

Var först på föreläsning på Kompetenstorget på morgonen. Kändes som jag var mera i en djup sömn än vaken då jag sovit lite dåligt inatt.

Sen var solen riktigt stekhet så jag la mig en stund på studsmattan för att både sova och samla på mig lite brunfärg i ansiktet. Men sen insåg jag att kyrkan nog skulle vara rätt tom på folk en sån dag. Det är ju sista veckan som vi hinner träna med barnen innan bröllopet då Maja och Moa ska resa bort. De har varit otroligt nervösa för detta med kyrkan och pratar om det hela tiden så det blev en kul överraskning att vi skulle dit faktiskt :) ...

Ordningen på barnen kommer nog att ändras för att bli bäst...någon måste hålla ihop gruppen, någon vill gärna rusa iväg... någon vill nog gärna hinna kika på varje bänkrad, någon vill bara.... fokusera  :D


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Åh så spännande för barnen. Jag vet själv hur det var för Michaela när vi gifte oss.

Ha en bra dag.

Kram

2009-06-25 @ 05:47:09
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Rosalie

Det ÄR stor dag för dom med!

Nu är farfar hemma o friden återställd...

Kram på er.

2009-06-25 @ 06:34:13
Postat av: Malin Ö

Haha! Vad roligt!

Ja det kommer verkligen att bli spännande för dom:)

Tjejerna har pratat mycket om det här oxå:)

Hoppas Melvin behåller fokus!:D

Fast det verkar inte vara nåt problem:)

2009-06-25 @ 09:45:43
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Helena

Spännande för barnen att få öva. =) TREVLIG SOMMAR!

2009-06-25 @ 16:55:25
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0