TRASH THE DRESS !!! Del 1

Under tiden Ricke fotade oss på bröllopsdagen slängde jag ur mig att det skulle vara skithäftigt att trasha klänningen på lite roliga bilder (och då menar jag inte komiska bara;) Trash the dress är ju en innegrej i bl a USA.
Så i ons rullade fotobilen in för att hämta mig igen.. fullt uppklädd som en brud och nu skulle klänningens kvalité testas.

Ricke frågade mig flera gånger innan vi lämnade huset:
-Helena har du verkligen bestämt dig ??

Men jag behövde inte tänka. För mig som älskar allt som har med foto att göra är detta betydligt roligare än att spara en klänning i garderoben :)

-JA jag har aldrig varit säkrare!!! nu KÖR VI !!!

Grannarna stod ute och tittade med stora ögon när jag lämnade gården i brudklänningen igen.

Så sen bar det av.. :D  Det var regn.. sol..regn... sol men ACK vad det var roligt :D TACK Ricke att du ställde upp på denna galna idé !!! Vi åkte runt och sökte ställen efter ställen och här ser ni några resultat... (Kommer fler eftersom)
Det var många förskräckta ansikten... liknande OOOJ !!! DEN BLIR JU SKITIG!!!
http://www.ricke.nu/  här kan ni även läsa ur Rickes blogg :)






The end...     (för ett litet tag ;)

Kommentarer
Postat av: Mackan

Fy fan va coolt! Vill se mera =) /Mackan

2009-07-17 @ 18:21:41
Postat av: "Optronic" Ida

Awesome! Just Awesome!

2009-07-17 @ 18:27:58
Postat av: Johan

Wooho! That's the spirit! Sköna galna bilder! Den där klänningen ska du ju ändå inte använda igen! Skönt jobbat av er båda! :)

2009-07-17 @ 18:31:12
URL: http://fotografier.se
Postat av: Ricke

Hej!

Fotografen här, måste bara säga att det var nog det roligaste fotouppdraget jag gjort, och vilken duktig modell Helena är, hon blir aldrig less utan skulle nog kunna plåtas dygnet runt ;)

( Hon är superduktig både som modell och fotograf )

/Ricke

2009-07-17 @ 19:21:03
URL: http://www.ricke.nu
Postat av: Ida Lundmark

Hahaha vilken idé att göra något sånt där ! riktigt roliga bilder

2009-07-17 @ 21:21:56
Postat av: Mats

FANTASTISKT! ME LIKE!

2009-07-17 @ 22:10:37
Postat av: Tea

Så himla coola bilder!!! Jättekul ide!!

2009-07-17 @ 22:49:52
Postat av: Helena L

Mackan - Det kommer det kommer :D



Optronic Ida - :D



Johan- näemen EXAKT !! klart man måste använda den ordentligt istället ;)



Ricke- haha.. nu tog du väl ändå i ;) Men tack snälla snälla du :) Jag håller med att det var det roligaste jag varit med i fotoväg oxå :D haha. Du är ju så otroligt duktig så vem som helst skulle fixa modella dygnet runt :) Gud vad vi hade kul! Bör nog dock hålla mig bakom kameran hädanefter. (mina armar och ben vääärker :D



Kusin Ida - :D Kul att du gillar dom :D vi hade störtskoj !



Mats - hehe.. ja du förstår nu vad jag menar med att den blev lite trashad ;) (Får ta det här med svärmor sen..gulp)



Tea - Åh tack :)



2009-07-18 @ 01:58:01
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Patric

Bilden längst upp är så SNYGG! /P

2009-07-18 @ 14:38:17
Postat av: Lasse

Hej,



Jag gillar bilden där du ligger på den diagonala stenen och tittar snett uppåt

2009-07-18 @ 19:29:42
Postat av: Malin

Älskar den när tåget kommer! Ren konst! Fantastiska bilder! Jag har alltid tänkt att jag vägrar förstöra min klänning när jag gifter míg, men efter att ha sett dina bilder så tror jag att jag har ändrat mig... Helt underbara!



Får man fråga om du har en länk till en hemsida för fotografen som har tagit bilderna?

2009-08-05 @ 12:35:44
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur blind är inte jag?? Hittade just en länk på din sida! ;)

2009-08-05 @ 12:37:04
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0