Storbesök

Fick igår storbesök av min kusin Anna och hennes kille Johan. Dottern Kajsa hade de lämnat hos mormor och morfar i Piteå. De bor i Stockholm nu så det blir inte allt för ofta man träffas tyvärr. Men sist jag var ner på min tripp så bodde jag några dagar hos dom.
Anna har ju riktigt mycket problem med sin kropp. Har bla stelopererat nacken, och har nog en muskelsjukdom som gör att hon har det rejält tufft.(och hon är ABSOLUT inte den som klagar dessutom) 
Nu blev hon beviljat ett anpassningsbart kök som då faster Monkans karl Kerra kommer att fixa åt henne nere i Stockholm. Därför var de hit och tittade vad det fanns för alternativ osv. och kunde då titta förbi oss i Bershan en sväng :)  KUL !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0