Onsdag

Har idag spenderat min tid på jakt efter papper. Det är ju inte lite papper som ska användas till alla festprogram och vigselprogram mm. När dessutom alla papper kostar 3 kr styck och man behöver ca 700st så kan ni ju tänka er hur mycket pengar det handlar om.
Har dock försökt med Kontorsvaruhuset idag och de har lite större paket, dock inte i den färg jag helt vill ha men jag får se hur man kan lösa det på något bra sätt.

Sitter och fixar med bordsplaceringarna och det är ju inte heller det lättaste. Vet inte hur många gånger jag ändrat redan nu för att folk ska få så roligt som möjligt.

Hettan gör mig inte direkt träningssugen heller. Jag borde ju ligga i den sista hårdträningen nu men jag fixar det inte.

Någon som har lite extraenergi ni kan låna ut ??





Melvin och Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0