secret black & white



Här kan jag visa en bild av de jag håller på med nu. Blir säkert fler senare om tillstånd ges :)








Här är en annan bild jag tagit tidigare

Fot(o)modeller: Jennifer Kjos Lundqvist och Emma Nilsson, mina kära vänner som flyttat till Oslo.  

***********************************

Har idag varit till tandläkaren igen. Huga vad jobbigt dyrt, men tack och lov INGA HÅL :) Läkarna vill ju att jag ska skaffa en bettskena för att jag skakar och vibrerar så mycket i käken. Vilket  då gör att käkmusklerna blir stenhårda för att jag krampar ihop för att inte hacka tänder som en gammtant med löständer. Tandläkaren sprang iväg för att göra ett kostnadsförslag. Menar en plastbit (som man dock kan välja färg på (!?) kan väl ändå inte vara så dyr..trodde jag... jojjo... TRETUSEN TIO KRONOR (!!!!!!!!) jo jag tackar ja... blir nog att skaka tänder ett tag till.

Imorgon ska jag en sväng på jobbet och sen åker vi upp till Malå för att mysa i morsfars husvagn med alla kidsen. Dom är NÅGOT laddade kan jag lova ;) 

Var även på min stresshantering idag och det lät så skoj när Melvin frågade varför jag ska lära mig att stressa egentligen :D  (Han tyckte det väl det lät väldigt onödigt :D  

Nu ska jag skynda mig isäng igen så jag orkar med morgondagen.


Ha en trevlig helg nu alla !!!  
                                                             
            

Kommentarer
Postat av: Åsa Wojtowicz

Riktigt snygga bilder!

I like.



Åsa

2009-01-08 @ 23:44:52
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/
Postat av: Ickan

Jag blir stum av dina underbara bilder! iiiiih







2009-01-09 @ 00:02:53
Postat av: Kiafia

Trevlig helg !

FIN blogg

2009-01-09 @ 00:44:33
Postat av: Lianen

Hahaha ... Typisk barnlogik. :-D



Lugnläraren borde vi gå till.

2009-01-09 @ 02:14:17
Postat av: Olov

Snygga bilder som vanligt!



Jag har en bettskena och de håller då länge ;)

Synd jag inte visste att man kunde ha en färg på dem =)

2009-01-09 @ 09:26:29
Postat av: Dagismamman

Fint budskap !

2009-01-09 @ 09:34:24
Postat av: Hellan från mobilen

Lian- Haha.. Ja det är ju så gulligt med barn :-D ja vi får nog kalla det så istället ;-)



Vi är i husvagnen nu och barnen har åkt några timmar i backen :-) ser lets dance och myser nu



Tack snälla ni som skriver! Sov gott!

2009-01-09 @ 21:07:41
Postat av: Karolina

Helt fantalastiskt snygga bilder!! Ojojoj ....



Kram

2009-01-11 @ 21:20:01
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0