Klänningprovning

Petra stannade en extra dag då de ska åka på IKEA imorrgon.
Så hon fick vara smakråd åt mig till Ingers 30-års fest.

Tror det blir så här...








Skulle dessutom sola lite för att inte se ut som det lik jag känner mig som.
Stoppade i pengar i automaten, gick in, och ser då en vit lapp som säger "TRASIG" (!!!!) så dags att se det när man redan betalat 60 kr.
Jag hann börja klä på mig igen då solariet plötsligt startar och jag ser att endast ett rör var släckt. Skönt tänkte jag och låg i godan ro och nöjt av värmen som gör min kropp så gott. MEN den räckte ju inte så länge... efter 6 minuter så slocknar eländet. Jag inser att det bara är att klä på sig igen. MEN när jag då är påklädd så STARTAR den IGEN !!! så jag fort av med kläderna och lägger mig igen. MEn så klart när jag njuter som mest så stannar den igen efter 6 minuter... då för sista gången och det var bara att inse att man kommer att få vara en blekfis på festen iaf.
Galet irriterande men vad göra.



Kommentarer
Postat av: En som drömmer

Ja va ska man säjja?? du är så snygg att man knappt törs titta, tur att man int ska på festen,or not

2009-01-31 @ 00:09:06
Postat av: Helena L

Men jisses nu får du ge dig !!! (Blir ju tokgenerad juh!!!) Känner mig så galet blek och hemsk :)



Men jag är dock rätt nöjd över min nya klänning iaf. :)



2009-01-31 @ 00:26:15
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Vilken underbart snygg klänning och du kär fantastiskt i den. Jämfört med dig så ser jag ut som ett spöke :)

Ha en trevlig lördag.

Kram

2009-01-31 @ 07:50:01
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Hej Helena, har du hört talas om dolda kamera? -jag skojar bara...O klänningen,allt klär en skönhet!



Kramar från Drängs, R+PI

2009-01-31 @ 08:26:19
Postat av: Helena L

Tack snälla Eva-Lena :) Hoppas du får en härlig Lördag du med!!!



Rosalie haha.. Jo det kan jag verkligen lova att jag hann tänka på oxå. Mindes direkt alla skyltar "Denna lokal är kameraövervakad" :D



Kram kram på er också !!!



2009-01-31 @ 12:47:42
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0