Bad Pizza Besök

Ja helgens förstaplats på barnens "vill göra"-lista blev alltså BAD på Edda! alla var eniga dessutom :)
Tack och lov för de varma vattnet så jag kunde vara med rätt länge. För kallt vatten gör att jag inte kan bada alls med min kropp.
Vi hade iaf väldigt trevligt men jag kan säga att man var trött redan vid Körslaget.

Idag har vi därför tagit det rätt lugnt (iaf jag som vilat rätt mycket efter gårdagens bad).
Magnus har fortsatt med bygget tills vårat främmande (Magnus barndomsvän J(ocke)B med fru och barn) dök förbi.

Detta är ju ett kort på Kevin ni kanske har sett som jag tog för några år sedan.



Fick ner dom i källaren en stund idag oxå för att testa om mina studio-grejor rostat ihop eller  :-/ 
Mycket riktigt... min synkkabel visade sig av (!!!) efter bara några kort så det blev bara en tväris.
Så jag måste göra en beställning av denna kabel om man skulle få upp något sug och någon ork igen.

Här är några småkort jag tvärt gjort till så ni får se ett smakprov på charmisarna iaf. (inte alls klara alltså)





Sen blev det Bergsbypizza :)  De gör så otroligt goda familjepizzor och till det priset så får man ju nästan inte någon mat till oss alla 6.
Denna pizza räcker alltså gott och väl till oss alla sex i familjen. Blir dessutom alltid en bit över.



 Bergsbypizza                                                                             

             

Så nu får ni gärna berätta hur eran helg varit  ?
Stressat ? Slöat ? Shoppat ? Partat? Jobbat? Mysit? Nysit?




Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilka fina kort du har tagit. Min helg har varit sådär faktiskt. Denna värken i ryggen gör mig galen.

Önskar dig en trevlig måndag.



Kram

2009-01-26 @ 05:50:59
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: Jenny

För mig blev det fest i fredags, skitroligt hade vi också!!! Trevligt folk, bra musik och en hel del sprit, kan det bli bättre? :)

2009-01-26 @ 20:38:12
Postat av: Helena L

Eva-Lena - Ja usch stackare, inte kul med sån värk :( Önskar du haft en härlig dag! Kram



Jenny åhåå.. där ser man. Partypinglan har varit framme ;) lät störtskoj !!!

2009-01-26 @ 22:13:26
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Lianen

Helfwete, vilken baotapizza!!!

2009-01-27 @ 01:01:36
Postat av: Lianen

.... Men Colan är redan slut! ?

Äter ni baklänges där uppe? :-D

2009-01-27 @ 01:03:40
Postat av: Anonym

Aaah, nu kom jag oavsiktligt på hur fetstil skapas. :-)



två stycken stjärnor ** skulle omge frågetecknet ovan.

2009-01-27 @ 01:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0