Till Syrran i snöyran

Telefonen ringde...
Ja så blev man väckt rätt tidigt av pappa som säger att de skulle åka just DÅ... till Umeå och syrran (som blev inställt igår pga att han hade 40g feber...Men NUUU var han tydligen frisk hävdade han.. humm... ) 
Så det blev att ropa barnen (så klart överlyckliga) och äta lite frukost. Sen gå ut för att hoppa in i bilen och ut i snöovädret. 

Makalöst vad det snöat och blåst. Kändes inte alls roligt att ligga efter vägen.. men det gick faktiskt riktigt bra så länge man inte hade en långtradare framför sig. 
Ja syrran var ju som ni vet tillbaka från Thailand där hon, hennes man Erik och barnen Olle och Alva varit i två månader. (Tänk om man fick en sån resa som rehab ;) Erik var dock borta i Fjällen denna dag. De var då bruna som sjutton så jag höll mig på replängds avstånd. 

SÅ kul att träffa kidsen kände jag...
Syrran hade så klart bara längtat efter ... mig... ;) 




 

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka härliga bilder! Ni verkar ha haft en bra dag!

2009-02-09 @ 09:39:10
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Helena L

J o h a n n a - Ja det var verkligen trevligt men man är lite mörbultad idag efter bilfärden bara :)



Är ju soool så idag kan man ju inte klaga :)

Ha en bra dag!

2009-02-09 @ 12:18:43
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Anonym

LER ni verkar ha en rolig syskonrelation

2009-02-09 @ 13:47:49
Postat av: Majsan

Vilken fantastisk grej att kunna åka iväg så länge med sina barn.

Vi åkte till Brasilien med våra när de var små och det är något jag längtar tillbaka till ständigt!



Fin blogg du har, jag måste kanske skaffa mig en jag också.

2009-02-09 @ 13:59:50
Postat av: Anonym

Vilka mysiga bilder.Ni ser ut att ha haft det jätte trevligt.

Kram

2009-02-09 @ 18:07:14
Postat av: Helena L

Majsan - Ja det är säket superhärligt. Hade själv gärna gjort det :) Men då måste man nog vinna lite på lotto ;)



Tack tack :) Tycker helt klart att du ska skaffa dig en blogg om du är sugen på det :)

2009-02-09 @ 18:56:11
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Lian

Jag noterar att ni har olika kläder allihop. ;-)

2009-02-09 @ 20:31:14
Postat av: Mariana

Ha ha, det var supermysiga bilder. Det är häftigt så lika du och din syster är, men ändå inte...

Måste vara skönt ändå att dom är hemma i Sverige igen.

2009-02-10 @ 20:33:21
URL: http://dompen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0