skolkafé och Linda Rosing


Ja så var det dags för fritids kafé för alla fritidsbarn med familjer. Barnen som går på fritids får egna tjugor. Så jag och Petra följde med honom dit för att se lite bilder från fritids på en stor skärm under fikat. Alltid lika trevligt :)




Jag ska snart på jobbet och prata med min chef om alla dessa beslut med arbetsförmedlingen, F-kassan och den här nya jag blivit lottad till. Han hade varit så snäll och gjort en research om detta som vi ska prata om idag. Sen är det stresshanteringen som gäller. 

Ikväll är det ju dags för premiären av det nya programmet "Den rätte för Rosing" ... såg henne på The Voice i morse med sin dotter och man måste nog allt slänga ögonen på detta program ikväll kl 20.00 på 5:an. :D

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0