Vad var det som hände ?

Nu menar jag inte att Erik vann. (För det var bara ett MÅSTE! HEJJA ERIK!!! )
Utan vad sjutton höll hans FLICKVÄN på med ???
Gå upp på scen så där och VÄGRA gå ner. Sen börjar bruden pilla han i håret, ja man riktigt SÅG hur han strävade emot. Hon står där och dansar som att de var de enda på ett högstadiedisco...SEN SJUNGER HON I MICKEN ..mitt i hans låt !!!... ja vad ska man säga.. haha.
 
Men men, hon ville väl visa vem som hör ihop med honom (ett tag till)
Eller om det  var one minute of fame hon strävade efter. (Kanske ville visa att hon är en oslipad diamant)
Jissenamn, jag var då tvungen att gå där ifrån för det blev så pinsamt :D 

Bara därför lägger jag ut en bild på Erik och Tove, så jag glömmer bort detta ;)


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

HJÄLP, så pinsamt.. jag håller helt med dig.. vad tänkte hon där?!

Eller jag hoppas att ERIK själv tänkte.. o´no..

(tacka vet jag Erik & Towe som ögngodis och inte hans flickvän med han på scen!)



2009-12-11 @ 23:32:24
URL: http://jenablogg.jandersson.com
Postat av: Helena L

Ja Jenny, jag håller helt med!!

Var riktigt jobbigt att bara se på detta :-/ Stackarn kunde ju inte bara gå därifrån heller.

Tänk när de ska se på detta sen och hon inser att han ryggar undan.. halvjobbigt..

2009-12-11 @ 23:58:34
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: **~*Mia**~*

Jag håller med dig!

Var nog en chans att visa att de är ett par.

Man har väl inte hört så mycket om henne tror jag?



Erik är iaf en mycket fin kille som var värd att vinna! Calle är dock en värdig tvåa vilket inte är fy skam det heller ;)

2009-12-12 @ 00:10:50
Postat av: Helena L

*~ Mia~*

Jo jag håller med.

Det var så klart inget fel att slita upp pappan och henne EN KORT SEKUND :)

Kändes bara sjukt konstigt att hon vägrade förstå att hon kanske borde hoppa ner igen :D

2009-12-12 @ 00:30:04
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: FM

Fick samma känsla som dig ang. flickvännen ;)



Fin blogg

2009-12-12 @ 11:12:06
Postat av: Malin

Haha! Jo det var ju riktigt pinsamt!

Tror nog att hon börjar känna lite panik att plötsligt ha en riktig flickidol som pojkvän:)

2009-12-12 @ 17:02:55
URL: http://blondinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0