Så var impulsHellan framme igen

Ni vet när man känner sig så där vansinnigt less på allt på sig själv. Kläderna, de extra kilona så här innan jul och så klart håret. Jag har ju länge velat klippa mitt bara löst hängande hår som jag sparat ut till bröllopet.
Men idag fick jag bara nog, håret som nu var så långt gick inte göra annat än att sätta upp.
...URTRÅKIGT!
Så idag kom frisörsaxen fram och inte bara den... utan LUGGTÅTARNA is back ;)
Nu kan jag iaf ha framme lite av luggen när jag sätter upp resterande.


En rejäl hårtuss fyllde handfatet

Tåtarna                                             ruffsigt uppklippt                            jodå, längden är fortfarande kvar

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt!!

Ja jag är ju likadan då...

Fram med saxen och trollklipper då och då, trots både grannar och goda vänner som är frisörer:)

Men kul är det!

2009-12-17 @ 17:53:17
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: PellePlutt

Nu blev ja rädd på riktit, Hellan utan långt hår.

forstog ja rätt tåtarna kvar eller??Hoppas!! ja få väl titta noga nästa gång vi ses.

Hur som helst d blev snyggt. Me like.

/Kram

2009-12-18 @ 01:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0