Nu är tiden inne...

..att börja tänka på vad man äter igen. Förstår inte hur jag funkar men så här blir det jämt.
Har jag ingen morot att hålla mig nyttig så vräker jag i mig.
Sockerbegäret är nu maxat och jag är i konstant behov av att proppa i mig slisk. (vilket så klart finns i överflöd så här i juletider)
Jag får alltid för mig att proppa mig LESS på allt innan jag ska sätta igång att vara nyttig igen.
dvs på något sätt maxa vågen så det blir ett snabbt resultat när man sätter igång.
Samt försöka få slut på allt jag kommer att bli frestad av. Karaktären är tyvärr inte så stark som önskat.

Jag vet ju hur himla bra man mår när man tränar och äter rätt så nu hoppas jag att jag kan hålla uppe min motivation längre än jag gjort på flera år.

Jag skulle behöva någon som slet ut mig på promenader, eller ha en bra bok att lyssna på när jag gick.
Jag skulle behöva någon som ständigt gjorde alla dessa Anna Skipper måltider åt mig. 
För själv har jag inte orken ännu. Sen ska ju alla andra äta annat. 

Har ni några bra tips på träning (som passar en med led och muskelont), lätta recept på nyttig mat ?

Någon mera som känner för att hänga med i detta nytto-race så vi kan hjälpas åt ? Annars blir det nog att lägga bloggen lite åt sidan... Jag behöver lite pusch och motivation nu iaf...

Nu är det bara 3 dagar kvar... försöker ladda allt jag har tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0