Love is in the air

Ja ikväll var det ju dags för det stora valet i Bonde söker fru. Jag har inte följt med så mycket detta år, men man kan ju bara inte låta bli att ryckas med i kärleksfnisset och gnistorna mellan Thilde Höök och Stefan Blomquist.
Man blir riktigt lycklig när man ser dom ihop.


(Jo jag vet.. inte så normalt att sitta och fota av TVn :-/

Dock saknade jag ju min favoritbonde ... (gay-)bonden Peter, som jag mer än gärna hade velat ha här uppe som en god vän att hitta på roliga saker med !!! Han verkar störtkul och jättecharmig !!!
Han har ju dock börjat figurera i fler tv-program. Såg han ju sist i Sing-a-long där han var grymt bra!!


Hästbonden Peter Gustafsson


Men ni kan vara lugn.. någon bonde blir det ALDRIG utav mig :D  
Jag är ju så otroligt nöjd med min händiga, snygga snickare ;)                                                          


Kommentarer
Postat av: Stina L

fniss

Jo jag såg programmet och jag håller med att man blev lycklig :))



Du hade blivit en snygg bonde Hellis ;)

2009-12-17 @ 01:10:19
Postat av: Ida

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 04:43:18
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0