Energibrist och fortsatt renovering

Ja igår var jag HELT knäckt. Idag ännu värre :)..gammkroppen behöver energi!!! haha
Vet inte om det är att jag börjat jobba lite mera och samtidigt har lite mycket med
julklappar som ska inhandlas, försenade pengar från F-kassan, renoveringar eller
om jag bara har en sån period just nu som är rätt vanligt för mig.
Hela kroppen krampar ju som vanligt lite nu och då och det känns lite som att hjärnan är avställd :)  
Musklerna funkar som inte och rycker och rörelserna är sååå sega. Känner mig nästan förgiftad. 
Jag vibrerar i käkar, fingrar osv... irriterande då jag vill göra så mycket nu :) 

Jag har ju försökt gå upp i tid för att testa mig inför den kommande utförsäkringen.
Jobbade ju tidigare 5 timmar varannan dag. (15h/v) Hade en dag att vila upp mig.
Men den sista timmen var dock hyfsat tung och jag var rätt slut när jag kom hem,
så jag kände att det var bättre att utöka till varje dag, men backa och bara 
jobba 4 timmar. Dvs att jag jobbar nu halvtid, men bara 4 timmar per dag.
Det känns iaf som att detta kommer att gå vägen (håller mina tummar).
Dock får man ju räkna med sånna här dippperioder då man är mera orkeslös när man ska öka tider osv.

Det känns iaf grymt roligt att komma tillbaka till jobbet igen så jag ska inte köra ut mig.
Skulle dock önska några extra timmar varje dygn så man hann med allt som ska hinnas
och man även hann vila upp sig mellan allt. :)  


Magnus är nu i stort sätt klar med v-rums golvet. Blir grymt bra :) Känns lyxigt med
äkta trägolv :)


Här bakom rumsbordet har jag iaf legat och sovit mellan 18.00 och 20.00 idag. 
Nästan lite "koj-stuk" får man väl lov att säga :D Ja ni förstår att jag var TRÖTT!

Syrran var ju en sån som kunde somna vart som helst. Efter ett larm från Dagmamman
att Camilla var borta så blev det en intensiv sökning.
Dagmamman hittade henne dock sovandes bakom en sten i skogen intill lägenheterna
på Sjungande dalen.
Riktigt så trött var ju aldrig jag på den tiden :) Det har kommit nu när man blivit gammtant ;)

Just nu ska jag gå och se hur det går för Idolerna. Säger bara att Erik är en klass för sig !!!
Får rysning när han sjunger !!!


Kommentarer
Postat av: Helena L

JAAAAAA!!!!! Hejja Erik !!! :)

Nu kan jag lägga mig igen med ett leende på läpparna :)



pjoh..vilken pärs...

2009-12-04 @ 22:59:48
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: PellePlutt

Men Hellan då, trött må du kanske vara men nån gammtant eru då inte. Du blir bara snyggare å snyggare. (Tyck ja)

Bye the way skitsnyggt golvet verkar bli.

2009-12-05 @ 00:12:54
Postat av: Helena L

haha.. så du tror inte jag kan skylla på åldern då?

Nja inte känner jag mig direkt snygg..haha (Men tack ändå :)

Ja jag är skitnöjd över golvet!!! Nu ska vi snart börja med sovrummet och då försvinner ju mitt favoritgolv.. :)

2009-12-05 @ 10:44:33
URL: http://leiford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0