Bygget fortsätter...

Nu är det dags för att säga farväl till mitt favoritgolv, dvs det vitmålade sovrumsgolvet.



Men det kommer ju att säkert att bli bra med det nya golvet oxå...men.. snyft...


Här i detta kaos ska vi iaf sova i natt! Lite ungkarlskänsla över det hela, väldigt ombonat
och mysigt ;)
Ja har försökt slå in lite paket när kidsen inte är hos oss. Har sprungit som en vilsen råtta
runt hela huset för att försöka komma ihåg vart sjutton jag gömt alla julklappar... :-/
Hade nästan gett upp när jag tillslut hittade en svart sopsäck bakom mina blixtar (!!!) med
de sista rätt stora julklapparna. Pjoh... kändes som jag vunnit på lotteri :D 

Har varit utan dator hela dagen, men nu har jag lyckats hitta ett litet hörn i v-rummet där jag
lyckats koppla upp mig (ligger på golvet och skriver)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jisses! Ni gör det bra:)

2009-12-06 @ 18:53:04
Postat av: Anna

Kommer att bli superfint!

2009-12-06 @ 21:59:32
Postat av: Jenny

WoopsieDaisy

Håller med Malin.. ni gör det bra!!!

2009-12-07 @ 00:31:11
URL: http://jenablogg.jandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0