Tur i oturen. NIMBI's värld

Idag åkte jag och barnen till Piteå för att se kupolbion om Nilen. Perfekt och inte allt för dyrt kände jag.
Att gå in på Nimbis värld kostar ju 90 kr/barn, så vi enades om bion istället.
Vi åkte först en snabb sväng in på stan för att äta lite korv och jag fick gå in på min favoritaffär Keramix.

Sen bar det iväg ut till havsbadet och "Skeppet" där både bion och Nimbis värld mm ligger.
Vi var lite tidiga men det känns ju ändå skönt att man slipper stressa kände jag.
När vi betalat och väntat i 30 min så går vi till receptionen och undrar vi vart man går in?

- Jooo ni vet det är så att hon som kör bion har blivit akut sjuk för en liten stund sen, så vi undrar om ni kan komma tillbaka imorgon ?

Jag kände bara AAAAAAH !!!!! så jädra typiskt...

- Nja alltså vi har kört hit från Skellefteå för den bara så vi kan nog inte åka hit imorgon, sa jag uppgivet.

Tror ni inte att killen är så söt och erbjuder oss att gå på Nimis värld istället... och jag får DESSUTOM tillbaka pengarna (!!!) :D 

Menar det blev ju bara bättre för barnen, och då helt GRATIS ..hihi...
Dock hade jag ju själv inte laddat upp för att sitta själv, men det funkade fint då det fanns kaffe att dricka ;)

Petra fick även spela äventyrsgolf, men de övriga höll sig bland rutchisar och annat på Nimbi's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0