Ny header

Ja jag är fortfarande inte tiptop. Men värken har då tack och lov blivit lite mindre så nu är jag mest bara toktrött. Har legat i soffan nästan hela dagen och sovit om vartannat.

Maja har varit hemma med mig men hon var då feberfri idag då hon haft feber hos sin mamma.
Det skulle ses förlossningskliniken (!!!) och sen skulle kändisar få på sig nya kläder på Stardoll.se.
Jag slumrade, gick och hjälpte henne byta frisyrer...Slumrade... (snarkade säkert)... gick upp och hjälpte byta kändis. Sen droppade ju de andra barnen hem och det var full rulle igen.

La ut den nya headern mm idag när jag fick en stund för mig själv. (Har ju lovat att ändra den ofta)
Funkar den eller är den för stor ? (får kanske göra den mindre imorrn)

Känns dock inte bra i fingrarna ännu så jag ska hålla mig från att skriva så mycket.

Ha en trevlig dag/kväll alla!


 


Kommentarer
Postat av: Blondinmamman

Haha!

Ja förlossningskliniken är spännande:))

En normal unge skulle väl bli avskräckt, men med Maja är det väl risk att man bli mormor om max 10 år:)

Hoppas ni kryar på er allihopa!

Jättefin header;)

2009-09-01 @ 10:30:23
URL: http://blondinmammans.blogg.se/
Postat av: Inger

Tjenare tjejen, har du blivit sjuk? Det lät inte kul alls, hoppas att du kryar på dig strax :)



Lite feedback på headern - den är lite väl stor, tar för mycket utrymme på startsidan. Krymp den lite så blir det toppen! :)

2009-09-01 @ 10:55:27
Postat av: Helena L

BLondinmamman- haha..Ja jag blev orolig jag oxå så jag och Maja hade ett litet snack efter om hur bra det är att vänta tills man har lekt klart med sina kompisar och har gått ut skolan och börjat jobba först. Så sen gick hon och sa det hela tiden.. pjoh... ;)



Inger- Jo jag är jättehängig med värk och totaltrött, vill bara sova hela tiden :-/



Tack för feedbacken !! :) Det är ju så himla svårt när man har så olika upplösningar på skärmarna. Blir ju jättestort för vissa och pyttesmå för vissa. Men jag ska göra om den snart när jag blir bättre i händerna. Kram kram

2009-09-01 @ 13:06:08
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Helena L

Har gjort om den lite nu så den blev lite mindre hög. Blev det bättre eller ?



Men jag vet inte hur länge jag kommer att ha den. Är ju rätt skoj att byta ofta :)

2009-09-01 @ 14:46:56
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Johan

Snygg ny header Hellan! :) Hoppas att värken ger med sig så att du inte mår dåligt!

2009-09-01 @ 22:42:47
URL: http://fotografier.se
Postat av: Helena L

Tack Johan :) Ja har varit slut som sjutton idag oxå men har nu tagit Tradolan oxå så just nu känns värken inte alltför farlig. Skulle helst av allt vilja bli PIGG igen bara :) Inte ens mitt uppvärmda kaffe funkar :-/

2009-09-01 @ 23:47:33
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Cammen

Mkt snygg header!! Blev mkt bättre när du gjorde den lite mindre. Innan tog den upp hela min skräm men nu ser det bara snyggt ut!

2009-09-02 @ 01:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0