Modellbilder. Färg eller mindre färg?

Alla tycker ju så olika :) Men vad gillar ni på t.e.x denna sortens bilder. Färg eller mindre färgmättnad ?

Modell: Pernilla Forsberg



Tänkte ta det lite lugnt med bloggandet ett tag nu då jag har en (förhoppninsvis kort) kroppstrasselperiod igen, med armvärk, finger och käk-skakningar och är sååå trött. (irriterande då jag varit så bra ett lååångt tag) Nåja, har varit betydligt sämre förr så jag ska vila mycket och äta alla mina (pengaslukar-)piller som doktorn ordinerat (är en hel pillerbryta som ska in i kroppen varje dag) så är jag nog på gång snart igen. Så när jag är tillbaka ska jag lägga ut mera modellbilder mm.

Sköt om er undertiden! 



Kommentarer
Postat av: Patric

Jag gillar när du inte har så mycket färg.

Ger en känsla av lite gammalt men ändå lite "fashion".

Modellen passar för sådanna kort.



Hur som haver är alla väldigt fina kort!

2009-08-27 @ 19:30:21
Postat av: Patric

Glömde skriva krya på dig!

2009-08-27 @ 19:31:32
Postat av: Anonym

Jag älskar ju låg mättnad så jag röstar definitivt på de bildena... :)



Jobbigt att du mår dåligt igen! :( Hoppas att det lättar fort?

2009-08-27 @ 22:48:51
Postat av: Anonym

Olika beroende på vilka av korten! :)

2009-08-28 @ 11:52:53
Postat av: Micke

Skitsnygg modell du hittat Hellan!!! ;)

2009-08-28 @ 15:08:47
Postat av: Anonym

Otroliga fotografier. Hoppas du blir bättre snart!

Mvh/ A C

2009-08-29 @ 00:49:09
Postat av: Emma

Jag är ju en "sucker" för låg mättnad - så jag röstar helt klart på det! Stort sett alla mina bilder är med låg mättnad nuförtiden, hahaha (kanske lite tråkigt när alla är såna - men I LOVE ändå flin). Kolla in min nya blogg förresten :o)

Och krya på dig vännen!!

Kram!

2009-09-01 @ 12:24:58
URL: http://www.reko-stil.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0