Sorg snabbmat gammkort

***************************************************************


Kom till jobbet för att mötas upp av en fruktansvärd nyhet att en kär och underbar kollega gått bort under natten efter en kort tids sjukdom. Med stor sorg förlorade vi en vän, som vi alltid kommer att komma ihåg. Jag beklagar sorgen och skänker mina varmaste tankar till hennes familj.





***************************************************************

Sedan ringde mamma. SÅ jag satt mig genast i bilen för att åter igen besöka min sjuka mormor och för att avlasta min mamma som är där nästan dygnet runt.
 
Hann inte äta utan det blev att slafsa i mig två kycklingklubbor (i påse) direkt i bilen.



Mamma fick gå hem och vila så jag satt i några timmar hos mormor. Hittade igen några gamla fotoalbum som fick mig att inse att man skriver ut på tok för lite kort i pappersformat numera. De flesta korten har man ju bara i datorn eller på skiva.



(och jooo, jag tror det fanns hästar på den tiden ;)

Nu när jag hämtat Petra på Bion (HighSchool Musical III) ska jag äntligen lugna ner mig i soffan och se Oskyldigt dömd med Mikael Persbrandt  ;)  

Kommentarer
Postat av: Anonym

kycklingklubborna ser riktigt goda ut...yummi

2008-10-22 @ 23:35:23
Postat av: Helena Leiford

Det lovar jag att dom var oxå :P

2008-10-22 @ 23:38:17
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Monkan

Skönt att G-B har dig när ni har så jobbigt

2008-10-23 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0